?

Log in

Life is a Fashion Show [entries|friends|calendar]
{::Lauren::}

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[Mar07'2006 11:31PM]
lets see... 8th and ocean started today... WOW. thats gonna be addictive.

spring break started thursday and i already want to kill myself becuase im bored out of my mind.

i decided i want a boyfriend. any takers?

65 days till cedar point.

im going to hawaii on june 16. mmmmmmm

st patricks day is 9 days away. HOLLER.

thats all i feel like writing.

oh, and im fat.

thanks for your time
5 COMMENT

[Jan31'2006 04:53PM]
school is going really well.
i am still motivated and i have A's in all my classes!
the semester is 1/4 the way done...
i love that i'm doing so well <3

i got a riase at work
and promoted
i'll be student manager next semester
thats so AWESOME.

I decided to go back to Cedar Point this summer
Yeah I know
...but It will be much better
I will know what to do
and what not to do
and Britney is going too!
AWESOME.
Im gonna save my money this time
and not quit early

Valentines day is coming up
no valentine for me
but i bought valentines for my buddies
and im making cupcakes for work

groundhogs day is gonna be amazing
me and kristin and crew=
wearing crowns and mardi gras beads
and ranger dave is gonna dress like a chipmunk
there wasnt a groundhog costume available.

superbowl sunday=yay
im not dancing in the superbowl anymore
cuz they wanted me to practice for a ziliion hours in detroit
i cant do that
so i'll celebrate here
kristin's superbowl party is next saturday
cuz we are weird

my teeth hurt
i refuse to go to the dentist
so i live on painkillers
what a lifestyle!

peace
1 COMMENT

[Dec19'2005 05:36PM]
my new skates... man oh man... i suck in them.. never have i fallen so much.... and on the most random stuff...

if you have ever seen the beginning of the cutting edge when douglas dorsey (hehe stef) is getting sued to his figure skates... well, thats how i looked today. haha.

toepick!!!
1 COMMENT

[Dec17'2005 11:07AM]
January-
1. did you have a new year's resolution this year? probably a lot.
2.Who kissed you at midnight? i kissed joe at like 4am. i was at 7-11 at midnight
3. does it snow where you live? Yes
4. do you like hot chocolate? Yes
5. have you ever been to times square to watch the ball drop? no =(

February-
1. who was your valentine in 2005? stefanie blake, lol
2. what did your valentine get you? um nothing =(
3. when you were little, did you buy valentines for your whole class? eh, the people i liked.

March -
1. are you Irish? no
2. Do you wear green on St. Patty's Day? duh
3. What did you do on St. Patty's Day? oh man... shooters at 11am...sex toy party... shooters till 11pm, went to alex's, worked till 4am. niceeeeeeee

April -
1. Do you like the rain? nooo
2. Did you play an April fool's joke on anyone this year? probably. dont remember
3. do you get tons of candy on easter? no i didnt want any!

May -
1. What's your favorite kind of flower? gerber a daisies
3. Do you like the spring? better than winter!!!!!!
4. Finish the phrase: April showers bring may flowers, what do may flowers bring? bugs?
5. What would you think of as a spring color? lavender.

June -
1. What year did you graduate from school? 2003
2. Did you go on any vacations last June? cedar point, haha. all freaking summer

July -
1. What did you do on the 4th of July? worked.
2. do you go on any vacations during this month? i left cedar point and went to warren... felt like a vacation!!

August -
1. did you do anything special to end off your summer? went to new hampshire and the surrounding states
2. what was your favorite summer memory of '05? cedar point. finally did rolelrcoasters. all the friends i met there.
3. do you go swimming a lot in the summer? when i had days off id go to soak city, and when went home, yes.
4. do you go to the beach a lot? when i was in new hampshire, every day

September -
1. Did you attend school/college in '05? Yes
2. who is/was your favorite teacher? joyce.
3. do you like fall better than summer? heck no. summer rocks

October -
1. what was your favorite halloween costume ever? ever? hmmm id kill to be a mermaid again, that was sweet. but my costumes this year rocked.
2. what's your favorite candy? twix, but i dont eat it
3. what did you dress up like this year? welll 1. girl scout 2. angelina jolie 3.policeofficer 4. girls gone wild slut

November -
1. whose house do you usually go to for thanksgiving? mine/my gmas
2. Do you like stuffing? ya
3. what are you thankful for? my family and close friends

December -
1. do you celebrate Christmas? duh
2. have you ever been kissed under mistletoe? yeah
3. what do you want this year for Christmas? everything on my list
4. what's the best present you ever got for Christmas? i get great presents every year!!!
5. do you like cold weather? no no no no no no no no no no no no no no no no no no
6. How would you rate your 05? hated ferris at the end of last year, loved cp till everything got stolen, hated cmu, got fatter, didnt have a significant other, lost more money than i made... probably a 2. but its getting better right now cuz im getting skinnier and im at home and i got a job here. maybe a 3
1 COMMENT

[Dec10'2005 01:29AM]
so i get home from shabbat and walmart and then julie asks me to go see the lion, the witch and the wardrobe... im like sweeeeet lets go!

we get there, its sold out... so we have a team meeting and decide to get tickets for aeon flux, see that, and then when thats done, sneak into the narnia movie.

go us!!!

we did it, we are sooooo scandalous.

omg im so tired though. 5 hours in a theater ahhhh
COMMENT

same as last year... [Dec06'2005 02:32PM]


You Were a Little Naughty This Year!





While you're not likely to greet Santa with sucker punch...
He's still not too jolly about coming to your house.
You might get a small token from Mr. Claus
Like some detox pills for your liver.





haha, and i took that test and there was an exact answer for everything! haha
COMMENT

[Dec06'2005 11:50AM]
i cant believe i let myself do this bad this semster.

i've been blaming it on the whole "i had such a bad semester earlier", which i did... but thats not exactly the whole issue... it might be like part... i did sit at home crying more than i went to class...

im also blaming it on the teachers not having an attendance policy. "why go to class when the notes are on blackboard?" was my excuse, which led me not to get enough oomph out of class discussions which led me to fail tests.

even if i get 100% on the next 4 things in nutrition, including the final, im still going to get a 63%, because of one bad test. one bad test. that just plain ol sucks.


...and then i thought i was really motivated right now becuase i took 4 online tests last night and did good, and did math homework, and im doing very good with my "dieting" and losing aot of weight and such...

BUT THEN

i woke up at 11:40 today... 40 minutes after my second class for the day started.

I DIDNT EVEN HEAR MY ALARM.

i am so bad at this whole school thing this semester.

i am hoping i will get alot more motivated for next semester after a month break at home.
maybe after a month break away from central, i will actually, GASP, want to come back here and miss it... resulting in a good GPA.

...at least i got an A in gymnastics
2 COMMENT

me and effe rule the universe [Dec05'2005 03:46PM]
elle:hey stef!

stef: hey elle!

elle:so you just got your new national id card yesterday right?

stef: UGH! Yeah but guess what? I already lost it.

elle: Stef! How'd you do that?

stef: well, i dont have anything special to put it in, it must have fallen out of my pocket...how do you keep your on you on all times? you lose EVERYTHING!

Elle: well, look at this! i have a personalized swarovski crystallized special edition national id holder!

stef: lucky! can i have yours?

elle: no, silly, its personalized! however, we can go to shopswarovski.com and pick you up one for 155 dollars, but 200 with personalization.

stef: lets go right now, so i will never lose my national id card again.

Lauren: because every girl wants to be identified with swarovski!
COMMENT

[Dec04'2005 05:24PM]
1. What did you do in 2005 that you'd never done before?
went to cmu, i had never been there before!

2. Did you keep your new years' resolutions, and will you make more for next year?
mine was probably better grades and losing weight. hhaa SAME for nest year tooooooooo

3. Did anyone close to you give birth?
nope

4. Did anyone close to you die?
my cousin on my step dad's side

5. What countries did you visit?
here and canada

6. What would you like to have in 2006 that you lacked in 2005?
a boyfriend, lol

7. What date from 2005 will remain etched upon your memory, and why?
august 20, moving here.

8. What was your biggest achievement of the year?
going on rolelrcoasters FINALLY, after 19 years of being scared.

9. What was your biggest failure?
all the negative experiences i had at cedar point.

10. Did you suffer illness or injury?
bronc. haha.

11. What was the best thing you bought?
my chanel purse, my yoga pants

12. Whose behaviour merited celebration?
???

13. Whose behaviour made you appalled and depressed?
not going to say on here, but yall know.

14. Where did most of your money go?
purses and clothes and louies. haha

15. What did you get really, really, really excited about?
rollercoasters. haha it was an amzing summer

16. What songs will always remind you of 2005?
hollerback girl

17. Compared to this time last year, are you happier or sadder?
sadder

ii. thinner or fatter?
thinner

iii. richer or poorer?
richer, im not in debt anymore

18. What do you wish you'd done more of?
school work, saving money

19. What do you wish you'd done less of?
shopping with zero money in my account.

20. How will you be spending Christmas?
with my family =)

22. Did you fall in love in 2005?
no way

23. How many one night stands?
not saying =)

24. What were your favourite TV programmes?
laguna, regis and kelly

25. Do you hate anyone now that you didn't hate this time last year?
yes

26. What was the best book you read?
bergdorf blondes, the devil wears prada, hes just not that into you

27. What was your greatest musical discovery?
gwen stefani

28. What did you want and get?
hair extensions, a chanel bag, prada perfume

29. What did you want and not get?
a boyfriend, delta zeta active status at cmu,

30. What was your favourite film of this year?
i am really not sure

31. What did you do on your birthday, and how old were you?
turned 20... i was in worcester, massachusetts and staying at the holiday inn... then i drove to new hampshire. i wore my crown all day,played at the beach and ate chicken parm with my extended family. and then atecake and opened presents


32. What one thing would have made your year immeasurably more satisfying?
not comign here

33. How would you describe your personal fashion concept in 2005?
i got alot more open to new fashion ideas, and sienna miller was my inspiration

34. What kept you sane?
my computer, and stef, haha, and right now, skating

35. Which celebrity/public figure did you fancy the most?
nicole richie, sienna miller.

36. What political issue stirred you the most?
i dont follow politics

37. Who did you miss?
aw thanks eddie for saying ME, but i say stef.

38. Who was the best new person you met?
my girls here!!

39. Tell us a valuable life lesson you learned in 2005.
be positive and optomistic

40. Quote a song lyric that sums up your year.
no.
COMMENT

[Dec02'2005 10:41AM]
HAPPY 24TH BIRTHDAY BRITNEY JEAN SPEARS FEDERLINE <33333333333333333333
COMMENT

[Dec01'2005 07:32PM]
welcome to the world little baby violet affleck!!! <3333333
6 COMMENT

[Nov22'2005 10:19PM]
1)What stickers do you have on your car, if any? a Delta Zeta decal and a Central one.
2) What posters do you have in your room? none, posters are tacky... but i have my DZ composite, 2 flowered art pieces and an accessroies art piece.
3) What do you hear right now? T.V, commericals, ick.
4) If you could drink anything right this second, what would it be? daquari, lol
5) Does anything hurt on your body right now? my knee, from skating, and my shins.
6) If someone you hated died, would you laugh and spit on their grave? Nooo
7) what's your job position called? sandwich maker!!
8) What size ring do you wear? 9
9) Do yOu own a camera phone? mmm hmm
10) What's your bf/gf birthday? hey, dont make fun of the single.
11) What was your elementary school's mascot? we didnt ahve one.
12) What's your favorite bottled water? figi water
13) What's the next concert/show you're going to and when? i wanna go to ashlee simpson on dec 3.
14) What were you doing at 9 pm last night? watching Friends.
15) What's your favorite Starbucks drink? mint chocolate frappachino
16) Do you exercise as much as you should? no way. i used to.
17) Did you attend your High School prom? duhh
18) Did you go to someone else's prom? yeah cousino c/o 02 and GPN c/o 01
19) Would you give your bf/gf a second chance if they cheated on you? i dont know, but i never got one, so , yeah, i dont know.
20)Something purple within 5 feet of you? yeah! my pencil sharpener!
21) How long can you hold your breath underwater? probably 30 seconds, i dont know.
22)Your nails were last painted? theres still some chipped polish ;)
23) The weirdest thing you've ever heated in the microwave? i love this question, i dont know though!!! once i metled a spoon in there
24) How much Japanese do you know? moshi moshi
25) Sparkly things? i like sequins sometimes.
26)Ever crash a car, been in accidents? just mini ones. no big damage
27)Do you look good in yellow? mmm hmm
28) Do you sing? not well!
29) Ever sang in front of a crowd? oh karaoke
30)Do you dance? yes i love it
31) Is your hair long enough to chew on? how many people try to do this during this question?
32) Least favorite color? hot pink
33) Favorite kind of pizza? hungry howies plain cheese
34) Ever had Dippin' Dots? aww CP!!
35) Ever played an instrument? yea the recorder!!
36) How old were you when you got a cell phone? 16?
37) How old were you when you got your first car? 16
38) How many tickets do you have? 1 but we wont talk about parking tickets
39) How long have you been driving? since the last day of school junior year, lol.
40)How many parking tickets? one today, three from this weekend, 2 from 2 months ago, and 2 from ferris the past few years.
41) Do you own your own car? Yes
42) What kind of car is it? 2000 ford focus
43) Do you want to get married? maybe
44) At what age do you want to get married? late 20's, early 30's
45) Have you ever been married? on facebook.
46) At what age do you want to have kids? after im married.
47) How many kids? i dont know
48) The sexiest item of clothing you own? my sheer black lingerie shirt that has cranberry detail on it. its way hot.
49 Ever danced naked in front of a crowd? no haah
50 Do you spit? ummm no.
51 Ever had a H2O massage? no i want oneeeeeee
52) Do you believe in Big Foot? haha no, but i have big feet
53) Ever been to a palm reader? i think so.
54) Last Pez dispenser you purchased? haha i dont know. maybe last year sometime.
55) Have you had sex in your current car? not in any car =(
56) Did you have a good weekend? it was soooooo fun. ferris, yay!
57) Have you ever had a black eye? yea once, from a realy really bad toothache
58) How is today going for you? i was late for my test this morning, and then igot locked out of my house, but then meagan came and visited randomly and i got a free lunch. then i went to work and got out early and went skating. fell a few times but managed to do a good salchow. then watched tv all night and packed for home.
59) Any plans for tonight? umm packing/cleaning/shower.
60) Ever photograph something that was dead? no?
61) Are you ready for Christmas? ready to be home, but not ready for snow.
62) Ever given someone a Full-Body oil massage? no i dont give massages, but i could use one
63) Do you find Smurfette sexy? i never watched the smurfs,whats the big dealwith that?
64) Current disappointment: my body aches




thatwas the most random survey ever
2 COMMENT

le weekend [Nov22'2005 11:25AM]
so this weekend i drove to ferris for initiation!!! congrats baby turtles! imso glad i got to finally meet all of them, and party with them that night... i never knew i could enjoy ricer rock so much as a junior, lol. i havent been there in soooo long. i also got to hang out with my big alot, which i havent done in forever. her other little sister didnt end up going through with DZ, so we spent alot of extra big/lil time together <3 i also hung out with Dane and we had a mini party with heidi and j-rod, playing mini beeer pong and alot of drinking games and ordered 3 pizzas... then dane passed out and i went to diannas where me and j-rod became amazing "scene it" players vs dianna and darryl. they ended up winning the tournament, but we were awesome too!

thats pretty much it, it was so much fun. i had to catch up on my sleep sunday night and i took a 6 hour nap, lol.

i leave for home tomorrow for 4 days, YESSSSSSSSSSS.

RENT COMES OUT TOMORROW and im going to see it at amc 30 at 10:40 with stef <33333

and alot of skating this weekend, too... to work off the turkey dinners
COMMENT

[Nov18'2005 11:47AM]
crazy celebrity things i would like to say:

-Talan and Kim Stewart are engaged according to US Weekly and ET and E! Sources say he did buy the giganitc 5 karat neil lane ring, and that they were supposed to have a quickie wedding in Vegas on Wednesday, but they both got cold feet and are waiting for another month or so. ps he is 19 and she is 26. they have been dating for 2 months and his rep confirms it. SICKENING

-Brad and Angelina signed a pre-nup and decided to wed Dec 1 at George Clooney's italian villa. yeah right, if the press knows this, the date has changed.

-Bennifer still hasnt had their baby yet. CMONNNNNNNNNNNNNNNNNN
1 COMMENT

[Nov17'2005 10:36AM]
can i just say how excited i am about nicole richie's book? i read the first chapter already online and YAYYYYYYYYYYYYYY
2 COMMENT

school is cool [Nov17'2005 09:52AM]
so i've actually been applying myself latley, and school has been cool.

I did the most amazing powerpoint for my group presentation and I am going to get an A.

I got a 96% on my math test, which brings my test average back up to an 87!

My nutrition test that I forgot about today got postponned until Tuesday, amazing.

and I am staying here over the summer.
I need to take bio 101 and some more journalism/fashion classes so that I wont graduate so late... at most I want to be a 5 year senior, not 5 1/2.

I am failing meteorology, but its ok, I am taking bio instead of it, and taking it in the summer... it is just sad becuase I cant drop it, and it is going to accect my GPA big time.


i am going to Ferris this weekend for DZ initiation!! yay!! I didnt even get to meet all of the baby turtles last time I was there, and now I get to see them become actives =) I miss all fo you girls so much! Just looking at pictures of yall this semester makes me sooo sad!

I have to be back here Sunday to go to the DZ sisterhood at the skating rink! I am kind of excited about that, because it is skating!!!!

I skated with Stef last weekend when she came to visit me and we went through every single level from beginner to freestyle 3. It was amusing, and hard!! I attempted a salchow for a half hour, and still never really eventually got it, or did, but it looked like crap! same with the change foot spin... haha!

i look so cute today by the way:
white blouse
black shirt over the blouse
brown belt (trust me)
leo roma jeans
brown glasses
gold dangle necklace
pearl dangle necklace

I have Kabbalah tonight! I love it! I love all the people there, and I love learning about it, it is probably one of the best things I have ever joined. It is kind of cool to have some spirituality in my life. And this red string totally works.

Im making some apperances to some parties tonight! HollER! once i get back from kabbalah, i am going to watch the OC and get ready =)

see yall laterrr!!!
COMMENT

laguna season 2 has come to an end [Nov14'2005 10:52PM]
Honestly, I am not all that excited about season 3 of Laguna Beach... but then, when I think about it, after the season finale of Season one where I saw Casey and Alex M and Taylor and Jason, I was not excited at all. I thought it was going to be retarted... but now, I love it more than season 1. So therefore, I might like it, even though no season 1 or 2 characters will be in it becuase they dont want a part of it anymore.

However, Lauren's sprinoff, The Hills, is so exciting to me. I love LC so much and I love fashion and its all that combined into one. Even though I will miss Kristin... I loved her. Kristin is such a character that no one in the Hills can replace her... haha.

RIP good Laguna Beach episodes Septmeber 2004- November 2005
3 COMMENT

[Nov08'2005 12:27PM]
ive been avoiding an update just cuz theres so much and i dont want to really say what is on my mind... im censoring my lj's now... but anyhoo i just wanna say my classes for next yuear so far... im adding 2 more later...

Human Development tuesday nights 6:00-8:50
Media In Crisis wednesday nights 6:30-9:20
Dress and Culture thursday nights 6:00-8:50

cuz i like night classes =)
and im excited...

im adding a journalism and fashion one onto that...
1 COMMENT

[Oct30'2005 07:02PM]
kinda how i feel lately...

catch me when i fall by ashlee simpsonnnnnnn

Is anybody out there?
Does anybody see?
That when the lights are off something's killing me.
I know it seems like people care,
Cause they're always around me.
But when the day is done and everybody runs

Who will be the one to save me from myself
Who will be the one who's there
And not ashamed to see me crawl
Who's gonna catch me when I fall

When the show is over
And it's empty everywhere
It's so hard to face going back alone
So I walk around the city
Anything, anything to clear my head
I've got nowhere to go nowhere but home

Who will be the one to save me from myself
Who will be the one who's there
And not ashamed to see me crawl
Who's gonna catch me when I fall

It may seem I have everything
But everything means nothing
When the ride that you've been on
That you're coming off
Leaves you feeling lost

Is anybody out there
Does anybody see
sometimes lonliness
is just apart of me

Who will be the one to save me from myself
Who will be the one who's there
And not ashamed to see me crawl
Who's gonna catch me when I fall
Who's gonna catch me when I fall
Who's gonna catch me when I fall
And not ashamed to see me crawl
Who's gonna catch me when I fall
1 COMMENT

[Oct28'2005 04:00PM]
feelin kinda down again...

and its halloween! i never feel down on halloween! it is my favorite holiday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

someone cheer me up =(
COMMENT

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]